Sider

Søg i denne blog

tirsdag den 22. januar 2013

22/1/13

2012-12-02 00.26.40
Dagene flyver afsted
som tomme sæbebobler
mens jeg skriver en million digte
der alle handler om dig
og derefter sletter de 900.000

Oktober er blå og jeg sejler
rundt i en drømmeverden
af dine kys og dine ord
der på en eller anden vis
altid kan tolkes forskelligt

Det bør være forkert
Men du kalder det romantisk
når du knepper mig bagfra
og regnvejret langsomt
piller huden af mine øjenlåg

Du kalder det romantisk
når du henter mig om natten
nede for enden af broen
og jeg læner mig langt til venstre
for at ligge hovedet imellem dine ben

Du kalder det romantisk
når du skubber mig ud af døren
og jeg skal gå alene hjem
fordi nattehimlen
er fyldt med stjerner

Du kalder det romantisk
når jeg græder over dig
fordi de smukkeste kærlighedshistorier
på en eller anden måde
altid ender i tårer

Dagene flyver afsted
som tomme sæbebobler
mens jeg skriver en million digte
der alle handler om dig
og derefter sletter de 900.000

Ingen kommentarer:

Send en kommentar