Sider

Søg i denne blog

torsdag den 27. december 2012

Digtsamling

Kære søde læsere.
Jeg ville lige komme med en update på hvorfor der kommer så lidt herinde for tiden. Jeg har længe været i fuld gang med at skabe min første digtsamling, og mener nu jeg kan sige at den endelig er færdig! Jeg har fået et par stykker til at læse den igennem og komme med konstruktiv kritik. Jeg har ændret i den, skrevet en hel del om og alt muligt andet! Der har været rigtig meget arbejde i lortet, men den er til gengæld også fyldt med små overraskelser!
Jeg mangler nu kun at sende den til forlag, og så må vi sige om der er et der siger ja! Jeg håber og håber og håber, men hvorfor skulle de ikke det? Af frygt for at lyde selvfed, så er den ret god :P
Håber jeg nu kan komme med lidt flere tekster herinde! Ellers læser jeg jo stadig op på Flisen og La Fontaine den første mandag og onsdag i måneden! Ses derude ^^

4 kommentarer:

  1. Mange gange held og lykke med udgivelsen. Goo for it! Det er ved et tilfælde, at jeg er kommet ind på din blog. Skønt at se at du rent faktisk kan digte. Forlagene er desværre meget kritiske overfor digte, for de tjener for lidt på dem. For os digtere og drømmere (sensitive folk) kan det oftest slå os lidt ud af kurs hvis vi får afslag fra forlagene... jeg har en blog om skrive processen: bogudgivelse.blogspot.com som jeg for alvor tager fat på... I går udgav jeg min første digtsamling på Saxo.com: http://www.saxo.com/dk/facebook_pdf_sx18259949 .. så jeg er helt oppe at flyve.
    Hvis du vil have nogle råd eller ligende, er du meget velkommen til at skrive til mig...
    Mange kærlige held og lykke ønskninger, Jan Theuerkauf

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak!
      Og hold da op! Kæmpe tillykke med din udgivelse! Jeg tror desværre ikke gyldendal siger ja, men hvis de nu alligevel gør, ville det være dumt ikke at have givet den til dem :D jeg håber, ellers prøver jeg videre ^^

      Slet